mlvgren.blogg.se

2013-05-10
13:25:58

130510 TGIF
Jag har inte skrivit på bloggen på nästan 2 månader.. Varför? Jo, om jag ska vara helt ärlig så är det så att jag helt och håller hade glömt bort den. Men jag ska försöka hålla igång den på heltid nu.
 
Idag är det som sagt fredag och jag känner mig som om jag inte har blivit överkörd av en ångvält eller något annat liknande. Jag vaknade astidigt idag. Vaknade redan kl 03:00 och kunde inte somna om igen låg och vände och vred mig. Så nu känner jag mig lagom död. Men jag slutar om ca 30 min och då ska jag hem och sova ett par timmar..
 
Joo, när jag gick upp så tidigt så såg jag på det sista avsnittet av säsong 4 av Glee. Kan inte fatta att det slutade så, men det ska ju vara en s.k cliffhanger. Så nu får man vara så snäll och vänta till september, då säsong 5 börjar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: